.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله شدید جواد لاریجانی به سیدحسن خمینی

محمدجواد لاریجانی گفت: ميرحسين موسوي آينده بسيار خوب سياسي را از دست داد و ادبيات بيانيه‌هاي وي با ادبيات مسعود رجوي هيچ فرقي ندارد، اين افراد در بيت آيت‌ا... منتظري به وحدت تاكتيكي رسيدند و اين مساله يكي از اشتباهات بسيار بزرگ جبهه اصلاحات بود.

به گزارش فارس، محمد جوادلاريجاني روز يكشنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه نجوم در مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازي كارخانه دوم غني‌سازي اورانيوم و واكنش برخي از كشورهاي غربي نسبت به اين مساله اظهار داشت: ما در اين مساله خطايي مرتكب نشده‌ايم و بنده اصلا نمي‌فهمم كه دليل اين‌گونه موضع‌گيري‌هاي كشورهاي غربي چيست و در واقع آنها اصلا دوست ندارند كه ما در اين زمينه حركتي كنيم.
وي با اشاره به سخنراني رييس‌جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل و ترك جلسه از سوي برخي از كشورهاي اروپايي گفت: زماني كه اروپايي‌ها جلسه را ترك مي‌كنند اين مساله نشانه استيصال آنها است و اروپايي‌هايي كه خود را هميشه پيرو دموكراسي مي‌دانند بايد زماني كه جنايتكاري مانند نتانياهو سخنراني مي‌كرد به خاطر بشريت جلسه را ترك مي‌كردند، برش سخنان رييس‌جمهور ما تابع حضور اين كشورهاي غربي نيست.
محمد جواد لاريجاني همچنين با اشاره به وحدت در نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: وحدت بايد حول دفاع از نظام باشد و ميرحسين‌موسوي يكي از خطاهاي بسيار بزرگ را در تاريخ انقلاب مرتكب شد.
وی بر همين اساس ادامه داد: جناح اصلاح‌طلب با حمايت از ميرحسين موسوي او را به حركت در راه معارضه با نظام هدايت كرد. وي اضافه كرد: ميرحسين موسوي بايد فكر كند كه به راستي چه كرده كه منافقان، آمريكا، اسرائيل و برخي از كشورهاي غربي از او حمايت مي‌كنند و براي وي كف مي‌زنند.
محمد جواد لاريجاني با بيان اينكه وحدت حول نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بايد باشد، تصريح كرد: اين آقايان بايد سر عقل بيايند، دست از معارضه با نظام بردارند و قواعد رقابت دموكراتيك را ياد بگيرند.
وي همچنين گفت: ميرحسين موسوي آينده بسيار خوب سياسي را از دست داد و ادبيات بيانيه‌هاي وي با ادبيات مسعود رجوي هيچ فرقي ندارد و خط نفاق جديد ليبرال است و اين افراد در بيت آيت‌ا... منتظري به وحدت تاكتيكي رسيدند و اين مساله يكي از اشتباهات بسيار بزرگ جبهه اصلاحات بود. وي افزود: موسوي حتي از تشابه ادبياتي با رجوي نيز فراتر رفته و به بيت منتظري رسيده است. لاریجانی ادامه داد: ميرحسين موسوي در جريان انتخابات به خود نظام و جوانان كشور همان ظلمي را كرد كه مسعود رجوي به آنان كرد.
وی افزود: هيچ كس حق ندارد مقابل نظام بايستد و اين كار يك گناه بسيار بزرگ و غيرقابل بخشش است.
محمد جواد لاريجاني همچنين گفت: گروهي در جريان انتخابات عليه نظام و به بهانه تخلف در انتخابات قيام كردند و مقابل نظام ايستادند. وي افزود: اگر اعتراض گروهي به مجريان باشد كه درگير اجراي امنيت در جريان انتخابات بودند اين تخلف نيست، اما غير از اين اگر درگيري با نظام و ايستادن مقابل انقلاب باشد آن هم به اسم امام و پيروي از رهنمودهاي ايشان اين گناه بسيار بزرگ و نابخشودني است. محمد جواد لاريجاني با بيان اينكه ميرحسين‌موسوي خبط بزرگي مرتكب شد، تصريح كرد: خبط بزرگ موسوي مقابل نظام ايستادن بود و به اين شكل ميرحسين موسوي خيانت بزرگي به نظام كرد و خيانت وي در حد رهبري اين جريان بود.
وي با اشاره به حمايت سيدحسن خميني از ميرحسين موسوي در جريانات انتخابات، عنوان كرد: حسن خميني نوه حضرت امام (ره) در جريان انتخابات به طور وسيع از ميرحسين‌موسوي حمايت كرد و زماني كه رييس‌جمهور ما براي تجديد ميثاق با بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي به مرقد امام خميني (ره) رفته بود حضور نداشت كه اين مساله خارج از اصول است.
دبير ستاد حقوق بشر قوه‌قضائيه با انتقاد شديد از نوه بنيانگذار انقلاب به دليل حمايت از كانديداي اصلاح‌طلبان در جريان انتخابات رياست‌جمهوري گفت:حمایت سيد حسن‌خميني از موسوی امری نیست که مخفی بماند وقتی آقاي احمدی‌نژاد برای احترام به حرم امام (ره) رفت، ایشان حضور نداشتند و این درحالی است که اگر ایشان به اصول دموکراتیک اعتقاد داشتند باید به رییس‌جمهور احترام می‌گذاشتند.
وی تاكيد كرد: برای بیت امام بسیار نامناسب است که از جریانی سیاسی، حمایت کند که می‌خواهد جریان سکولار را پدید آورد و مورد حمایت صهیونیست‌ها و منافقین است اگر بیت امام می‌خواهد حرمت امام را نگه دارد باید از مناقشات دوری کند.
وی با اشاره به بخشي از سخنان مقام معظم‌رهبري در خصوص سكوت برخي از سياسيون، تصريح كرد: ما نبايد در مقابل جرياني كه نسبت به اصل نظام موضع گيري مي‌كند ساكت باشيم و هر فردي كه با نظام درگير شود بايد مقابل وي بايستيم، نبايد به اسم امام از جرياناتي كه اصلا شباهتي با انديشه امام خميني(ره) ندارند، حمايت شود.
محمدجواد لاريجاني در پايان با اشاره به اظهارات اخير‌هاشمي رفسنجاني و آنچه وي طرح برون رفت از وضعيت فعلي كشور ناميده است، تصريح كرد: ارائه طرح‌هاي اين چنيني خوب است حداقل براي گروه‌هايي كه در بحران سياسي هستند، اما معناي آن اين نيست كه ما مقابل افرادي كه به روي نظام شمشير كشيدند، نايستيم و براي آنها فضا ايجاد كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.